Ga naar inhoud

Kan geen enkel programma openen bij het spelen van GTA V


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen


Allereerst mijn excuses voor het waarschijnlijk verkeerd plaatsen van deze topic. Ik zit met een behoorlijk irritant probleem. Als ik GTA opstart, en hij is geladen enzo, kan ik geen enkel programma meer openen buiten taakbeheer ( Ctrl + Shift + Esc ). Dus als ik op het logo van windows duw, komt er niets. Behalve als ik taakbeheer start en dan op het logo duw. Daarbij reageert GTA ook zeer laat op mijn acties. ( een soort lagg?) Als ik op een of andere reden mijn start menu wel kan openen, werkt wel alles naar behoren. Ik denk dus dat GTA bij opstart volledig naar de voorgrond wordt gezet en dat ik daarom niets meer kan doen totdat ik het spel afsluit. Is er dus een manier ( toetsencombinatie of een verandering in de settings van GTA ) om GTA toch "laag" naar achteren te zetten zodat de windows knop wel reageert? Alvast bedankt!

PS: Ik heb GTA via nosTEAM gedownload ( cracked ).

PPS: In mijn game settings kan ik alleen DirectX 11, 10.1 en 10 selecteren. DxDiag zegt dat ik DirectX versie 12 heb...

Laptop specificaties:

Windows 10 64 bit
Acer Aspire E5
8G Geheugen
Intel Core i5 ( 4 kernen )

NVIDIA GeForce 920M with 2GB Dedicated VRAM

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.