Ga naar inhoud

Administrator


freddys

Aanbevolen berichten

bij het aanmaken van windows 10, moest ik een nieuw emailadres aanmaken. mijn oud emailadres was al "in gebruik". het nieuwe emailadres gebruik ik enkel bij het opstarten van pc. ik weet ondertussen hoe dit te verwijderen. maar ik wil mijn oud emailadres instellen als administrator, hoe doe ik dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw topic is verplaatst naar Windows 10 forum, zo blijft het forum overzichtelijk.

 

Dat is vreemd, vermoedelijk was u op dat moment ingelogd met dat e-mailadres vanaf een ander apparaat (smartphone of zo), maar zeker weet ik niet.

 

Ga naar Instellingen  >>  Accounts  vervolgens  >>  Uw e-mail en accounts.

Daar ziet u:  uw naam | 1) Microsoft account ?  OF  2) Lokaal account ? | Administrator.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het "oude" emailadres wordt idd gebruikt op mijn smartphone.

 

er staat een administrator op en een lokaal account, ik wil het account van administrator weg en vervangen door het lokaal account.

ik heb gisteren dat proberen doen maar nu kan ik opstarten met het lokaal account. het email-adres van administrator gebruik(te) ik enkel bij het opstarten van mijn pc. het tweede probleem is als ik naar de store ga, ik daar niks meer kan downloaden. ik moet volgens windows "mijn account" herstellen. als ik daaraan begin moet ik o.a. emails en adressen opgeven. maar ik gebruik het niet dus er zijn contacten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.