Ga naar inhoud

Office 2007 in Windows10


djdanvan

Aanbevolen berichten

Aan PCH,

 

Mijn computer deskjet HP draait sinds enkele maanden op Windows10 met het huidige Office 2007 pakket aan boord.

Wat tot nu toe zeer goed werkte.

Plotseling is er iets gebeurd (?)

Ik kan nu geen document uit het Office pakket meer opslaan. zowel Word, Exel, Publisher, enz...

Als ik een bestaand document van Office open gaat dit zonder probleem, iets bijvoegen en gewoon 'opslaan' werkt ook maar 'opslaan als' loopt het programma vast en moet afgesloten worden. Ook een nieuw document lukt niet.

 

 

Ik heb al een herstel van Office gedaan maar zonder resultaat.

Ik heb alles al verwijderd van het Office pakket zonder resultaat.

Ook een systeem herstel wilde ik doen maar die was sinds de update van Windows10 automatisch uitgeschakeld waarom?

 

Wat zou er hiermee kunnen gebeurd zijn?

Zeer graag bijstand van PCH aub.

 

vriendelijke groeten djdanvan

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

'k heb even je toegevoegde tekst in je beginpost gezet en je tweede post gewist.

 

Het klopt dat Windows bij de UA-update de optie systeemherstel uitschakelt (het waarom ontgaat me, 'k vind het niet zo euh.. 'praktisch' van zo iets te doen)

Je moet het dus zelf manueel gaan inschakelen.

 

Wat je eigenlijk probleem betreft: 'k heb er geen oplossing voor, maar 'k dacht wel even aan dit:

 

> hoe heb je Office 'verwijderd' ?

 

> heb je daarna met vb Ccleaner ook de restanten laten verwijderen (want daarin kunnen dus ook nog fouten zitten)

 

eventueeel: kijk eens in je logboeken of er weerkerende fouten in vermeld worden (rond het tijdstip van het crashen van je 'opslaan als' ?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Passer,

De eerste keer dat ik Office heeft verwijderd was dit met configuratiescherm/program.verwijderen en daarna met Ccleaner het register laten opkuisen.

Daarna heb ik Office 2007 opnieuw geïnstalleerd.

Geen resultaat!!!

De tweede keer via Revo Uninstaller 

Ook geen resultaat!!!

U spreekt van logboeken? dit is mij onbekend. waar wis ik die in Win10?

grtn djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag die leegmaken, maar dan ben je de gegevens natuurlijk kwijt.  (maar, als er niets merkwaardigs in sta, doe ik het af en toe ook wel)

Als je (links) een bepaald logboek selecteert en er rechts op klikt, krijg je ook de mogelijkheid om het op te slaan ~ maar dan kan je het al even goed laten staan natuurlijk :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste PCH,

 

In alles wat ik geprobeerd heb, geen resultaat.

Ik gebruikte zeer veel het Office programma maar blijkbaar is er iets mis gegaan zoals dit kan gebeuren in het verwijderen van één of andere tool. Denk ik?

Nu heb ik mijn desktop weer naar Windows 8.1 geplaatst en alles opnieuw geïnstalleerd.

Nu heb ik terug een aantal andere vraagjes.

1) Bij het openen van een Word (Office) document kan ik nu terug kiezen voor "opslaan als" maar voordien kon ik ook nog kiezen als een 'PDF document' (of nog iets anders) opslaan maar dit staat daar nu niet meer tussen. Hoe kan ik dit weer instellen dat ik een Office document kan opslaan als een PDF?

2) als ik iets verwijder is dit ogenblikkelijk weg in de prullenmand voordien kwam er eerst nog een venster om bevestiging te vragen.

 

Alvast groeten djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even herhalen dat ik geen Word-gebruiker ben (ik werk met Wordperfect), maar ik heb wel het Office-paket.

'k Ben dus even op zoek gegaan en denk dat het antwoord op je eerste vraag gewoon is: kies eens NIET opslaan als, maar wel Exporteren - daar staat bij mij (versie 2013) igg pdf bij

 

Wat je prullenbak betreft: klik op je bureaublad rèchts op je prullenbak > eigenschappen : staat daar "bestanden niet naar de prullenbak verplaatsen maar direct verwijderen" ààngevinkt?

zo ja: haal het vinkje dan even weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.