Ga naar inhoud

Problemen sinds windows 8


querty1569

Aanbevolen berichten

Hallo , 

 

Ik heb een medion computer - met windows.

Gisteren heb ik de lader van mijn computer in het stopcontact gestoken en kreeg en elektrische schok, dit met als gevolg dat ook mijn computer niet meer wou opstarten. Ik heb dan de vaste batterij ingestoken. Hij startte op maar stopte meermaals bij een zwart scherm. Na enkele keren proberen kreeg ik beeld en kon ik drukken op pc vernieuwen. 

Na enkele uren was dit gebeurt maar was er ook een update naar Windows 8 gebeurt.... en hij was dus naar de basis instellingen zoals bij de aankoop gegaan. 

Sindsdien is ook mijn AVG , MICROSOFT OFFICE eraf en kan ik mijn fietsprogramma ZWIFT niet meer openen.

Ik ben terug gegaan in tijd maar hij gaat niet terug voor de update. 

Ik hoop via deze weg een oplossing te vinden. 

Alvast bedankt

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 25-8-2016 om 14:33, querty1569 zei:

Ik heb dan de vaste batterij ingestoken. Hij startte op maar stopte meermaals bij een zwart scherm. Na enkele keren proberen kreeg ik beeld en kon ik drukken op pc vernieuwen. 

Na enkele uren was dit gebeurt maar was er ook een update naar Windows 8 gebeurt.... en hij was dus naar de basis instellingen zoals bij de aankoop gegaan. 

Door op pc vernieuwen te drukken heb je het toestel teruggezet naar de toestand bij aankoop zoals je al hebt gemerkt.

Dat betekent ook dat je alle programma's die je er zelf had opgezet ook opnieuw moet installeren.

Ook je persoonlijk bestanden zijn verloren tenzij je een backup hebt op een externe schijf.

Jammer maar helaas niets aan te doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.