Ga naar inhoud

externe harde schijf (touro) opent niet meer


Ramona1981

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

De touro, die we nu al enige tijd hebben, heeft het altijd gedaan, tot op heden. Als we hem aansluiten blijft het lampje knipperen, af en toe zien we dat hij het doet onder op de balk, maar dan verdwijnt het weer snel. Ik kan het niet deceteren op de computer als extra schijf. Er staan heel wat foto"s op die heel belangrijk voor mij zijn. Daar kan ik nu niet bij. Hij mag dus niet geformateerd worden!. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn externe harde schijf weer kan openen. AUB help. Ramona

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel altijd veilig verwijderd?

al een andere kabel geprobeerd, en een andere usb-poort?

doet ie het nog wel op een andere pc?

zo'n externe hd bestaat uit twee componenten: de printplaat met de interface om met windows te communiceren en de schijf aan te sturen , en de schijf zelf.

wat we vaak zien is dat de printplaat het laat afweten. dan kan je overwegen de schijf uit het kastje te bouwen en in of aan een andere pc te hangen om je data in elk geval te backuppen op de hd van die (andere) pc.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.