Ga naar inhoud

Spel voor Windows 98 ook werken op XP Vista?


Jessica

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb op internet een reeks cd-roms te koop aangeboden gezien met educatieve software er op voor kinderen. Er staat wel bij dat het voor besturingssoftware Windows 95 & 98 is. Zullen deze cd-roms ook werken op XP Vista?

Vriendelijke groetjes,

Jessica.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Lees hier eens een reactie van mij #4

http://www.pc-helpforum.be/f167/foutmelding-directcd-roxio-12737/

Hallo Swake,

Ik heb vandaag de cd-roms (het betreft PC Champion van DeAgostini) ontvangen en hetgeen ik vreesde is gebeurd. Ze werken niet. Ik heb de compatibiliteit aangepast zoals je in je reactie voorstelde maar de cd-roms werken jammergenoeg nog altijd niet.

Ik krijg volgende foutmelding:

"De versie van dit bestand is niet compatibel met de windows-versie die wordt uitgevoerd. Controleer de systeem informatie van uw computer of u een x86 (32-bits) of x64 (64-bits) versie van het programma nodig hebt. Neem vervolgens contact op met de uitgever van de software."

Ik hoop dat je met toch nog kunt helpen deze CD-roms te doen werken.

Uitkijkend naar een reactie (hopelijk positief) dank ik u reeds bij voorbaat.

Mvg,

Jessica.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jessica

Sorry , maar ook een klein foutje van mij, door vergeten te vermelden dat de compitabileits aanpassing moet uitgevoerd worden als administrator. Dit doe je door met de rechtermuisknop te klikken en dan klikken op uitvoeren als administrator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.