Ga naar inhoud

Toestsenbord probleem


*Q*

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Onlangs kocht ik een nieuwe laptop aan. Betreft: Portable Asus ZenBook UX510UX-CN020T 15.6".

 

Jammer genoeg ondervind ik een probleem met het toetsenbord. Nu weet ik niet of het aan een instelling ligt, al dan niet aan een fabricagefout van het toetsenbord zelf. De indeling van de 2e rij toetsen komt niet volledig overeen met hetgeen zou moeten verschijnen bij bepaalde toetsencombinaties. O.a. voor het bekomen van het apenstaartje "@". Kan iemand mij helpen?

 

Alvast bedankt.

 

 

Met vriendelijke groeten,

Bosmans Quinten

IMG_9507.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier om een FR-model, dat betekent dus dat het om een Franse laptop is met bijhorend Frans klavier. Frankrijk gebruikt net zoals ons AZERTY, maar er zijn wel enkele verschillen waaronder de plaatsing van het @-teken. Meer informatie over de verschillen vind je hier.

 

Als je een toestel koopt in een winkel zou je als klant er vanuit mogen gaan dat het om een Belgisch toetsenbord gaat, misschien even vragen of een inruiling mogelijk is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.