Ga naar inhoud

Wachtwoord word niet erkend na update Windows 10


Jikfebi

Aanbevolen berichten

Ondanks heb ik mijn computer laten updaten met als gevolg een hoop tragedie en problemen.

In het begin liep mijn computer al vast op het bureaublad en kon ik helemaal niks meer. Na het opnieuw opstarten ( 100x of meer ) en het bijwerken van mijn pc was dit probleem verholpen. Mijn Pc draaide weer top. Enkelen weken daarna gaf mijn pc aan dat mijn virusscanner verlopen was en bood het aan om een nieuwe te installeren. Na dat ik dit gedaan had en mijn computer opnieuw ging opstarten nav de nieuwe anti-virus software ging het weer mis. Als ik hem nu opstart staan mijn 2 schermen plots in andere instellingen en zijn de teksten stukke groter. Het aller ergste is dat als ik  mijn JUISTE wachtwoord invul het aangeeft dat dit niet goed is. Dit is gruwelijk irritant en wil niet weggaan. PLZZZZ Help me. Ik erger me hier echt kapot aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is er meer gaande dan het verschijnsel van de schermen en het wachtwoord. Ik zit allereerst in de richting van virussen/spy- of malware te denken en - moest dat in orde zijn - dan vraag ik me af of je windows-zelf nog OK is.

 

Nu: eerst dat van het wachtwoord: raak je er hier mee uit? (Dank aan Kweezie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.