Ga naar inhoud

uul

Aanbevolen berichten

Hoi, hoe kan ik in windows 10 aanbevolen  en optionele updates installeren ?? Bij mij worden alleen maar de essentiële updates geïnstalleerd ! Iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen zodat alles wordt geupdated of ikzelf kan kiezen wat geupdated moet worden ?? Alvast bedankt voor jullie feedback ! Groeten, uul

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Passer, dit staat bij mij aangevinkt maar via mijn virussoftware Eset kan ik ook zien welke updates beschikbaar zijn. die geeft dan aan of de update essentieel, aanbevolen of optioneel is. de optionele en aanbevolen updates verschijnen echter niet bij windows 10 ! zal ff een paar screenshots in bijlage bijvoegen, dan weet je wat ik bedoel. alvast bedankt !

Plaatje-3.jpg

 

 

Plaatje-2.jpg

 

Plaatje-1.jpg

(plaatjes even rechtstreeks in je post gezet, is makkelijker voor lezers)

 

 

 

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest je daar de oplossing niet vinden en moest ik in jouw geval zijn: dan zou ik een herinstallatie van de 10 doen (met behoud van eigen dingen) - 'k denk dat dàt de kortste pijn is i.p.v. al het gezoek. (zelfs al duurt het wel een uur (of twee?) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.