Ga naar inhoud

NOKIA LUMIA 800


Aanbevolen berichten

Beste forumleden.

 

Onlangs heb ik mijn batterij vervangen van mijn Nokia Lumia 800.

Deze werkwijze is mooi uitgelegd op You Tube en is door een handige technicus zelf eenvoudig uit te voeren.

 

Na montage van de batterij en het toestel startte ik het toestel op.

De trilling was aanwezig en het logo NOKIA verscheen op het scherm.Het toestel start nu niet verder door. De logo blijft steeds zichtbaar op het scherm, aanraken aan het scherm helpt niets. Het terug indrukken van de powerbutton laat het toestel uitgaan maar dit start dan opnieuw op uit zichzelf met trillen en terug de logo.

 

Weet iemand hier soms raad mee of is dit alles een maat voor niets geweest en is het toestel "dood" verklaard.

Alvast bedankt voor uw reacties.

 

MVG

Dré

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste forumleden.

 

Heb uiteraard zelf wat met de NOKIA LUMIA 800 bezig geweest om de fout op te zoeken.

Het probleem is als volgt te verhelpen.

Terug even de batterij loskoppelen van de gsm, dit is natuurlijk terug openmaken en voorzichtig te werk gaan om terug alles te monteren.

Laat de batterij ongeveer 1 minuut uit het toestel.

Sluit alles terug aan zoals het hoort.

Wanneer alles terug goed op zijn plaats gemonteerd is druk de volgende knoppen tegelijkertijd in:

Vol down, on/off toets en de cameratoets.

Doe dit gedurende ongeveer 10 à 15 seconden.

Laat daarna ENKEL de on/off toets los, hou de beide andere toetsen ingedrukt.

Na enkele seconden verschijnt het woord "NOKIA" op het scherm.

Laat alle toetsen los.

De gsm heeft nu een hard reset gemaakt en start weer op zoals nieuw gekocht uit de winkel.

NADEEL: je moet alles terug instellen alsook je contacten terug invullen (Zeer lastig maar ja !!!)

Na de procedure doorlopen te hebben zal uw gsm terug naar behoren werken.

In ieder geval die van mij doet het toch zo.

Veel succes voor de moedigen onder jullie.

 

Groetjes

Bektronics

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.