Ga naar inhoud

licentie verloopt binnenkort


Patjera

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, droske zei:

Bel even naar Microsoft en het wordt netjes voor je opgelost zonder dat je opnieuw moet installeren. Ik heb goede ervaringen met de ondersteuning van Microsoft.

 

Tel. Nederland: +31 (0) 20 5001500

Tel. België: +32 (0) 25033113

 

 

Hey,

 

het probleem begon opnieuw.  Heb naar Microsoft gebeld voor ondersteuning.  Na een hele reeks menuopties te hebben doorlopen, kwam ik terecht bij een bereidwillige medewerking.  De oplossing bleek uiteindelijk simpel te zijn.  Bij activering moest ik de productcode (die op de onderkant van mijn laptop staat) opnieuw intikken en ja hoor....windows was terug geactiveerd.

 

Bij activering stond nu ook terug dat windows geactiveerd is met een digitale licentie gekoppeld aan mijn microsoft account.  De tekst dat het geactiveerd is met een licentie via mijn organisatie is dus ook weg. Gelukkig... eerst windows 7 terug erop zetten, dan upgraden, enz....zag ik niet goed zitten. Bedankt voor het advies !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.