Ga naar inhoud

werkbalk in excel staat rechts verticaal


vxvk

Aanbevolen berichten

Plotseling staat in mijn excel de werkbalk rechts van het scherm. Ik kan dus wel alle zaken als bestand, data e.d. bereiken maar ik zou de menubalk graag weer bovenaan willen hebben. Ik heb al geprobeerd om het met de rechter of linker muisknop ingedrukt te verschuiven maar dat lukt niet. Het is excel van office 2003. Weet iemand hoe ik de menubalk weer op zijn plaats kan krijgen? Vast bedankt. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gerda,

Misschien kan dit je helpen:

Een werkbalk verplaatsen

U kunt een werkbalk verplaatsen naar een locatie die u zowel handig als uit de weg vindt. Een werkbalk kan zweven of in een dok aan de bovenkant, de onderkant of de zijkant van het scherm worden geplaatst.

  • Als u wilt een gekoppelde werkbalk verplaatsen, sleept u de greep voor verplaatsen Knopafbeelding naar een nieuwe locatie. Als u de werkbalk naar de bovenkant, onder of naast van het scherm verplaatst, wordt deze automatisch dok. Als u de werkbalk van de zijden van het scherm af verplaatst, wordt de laten zweven. 
    De grootte, vorm of locatie van een werkbalk wijzigen

  • Een zwevende werkbalk kunt u verplaatsen door de werkbalk bij de titelbalk naar de nieuwe locatie te slepen.

 

MvG

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.