Ga naar inhoud

yoursites123 als startpagina


Aanbevolen berichten

Ik begrijp er niets van.... ik heb niets gedownload en weer op exployer  "yoursite 123 " als startpagina.

Ik had vanmorgen wel een kader dat ik mijn computer opnieuw moest opstarten om up-dates uit te voeren.....

Kan het dat zijn geweest ?.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga proberen om het uit te leggen....

_Ten eerste Pinterest werkt weer als vanouds...  ;)

_ Een paar dagen geleden, nadat ik mijn computer had opgestart, kwam erop dat ik moest updaten, wat ik toen ook gedaan heb.

Zelf niet gemerkt die dag, maar s'avonds zei m'n man, dat zijn startpagina weer anders was....

(Ikzelf werk met Mozilla en hij met Exployer)

Toen ik erop klikte zag ik inderdaad weer die yoursite 123.... Maar toen ik beter keek,

zag ik dat het icoontje van Exployer geen geel aureooltje had zoals het was, maar een effen blauw icoontje (Die ik vroeger gebruikte).

Waarschijnlijk door die update.... Ik heb die terug verwijderd en de goede er terug opgezet.

En het probleem was opgelost.... Dacht ik...

 

Nu merk ik dat ik niet meer op de startpagina van Windows 10 kan, die pagina met al die apps....

Als ik de computer opstart, komt er telkens een kader op, dat zegt ; Classic Shell dient zich te configureren.(Zie afbeelding)

En of ik nu op ok klik of op sluiten,

er komt telkens een kader op dat deze app geblokkeerd is voor mijn veiligheid....

 

Al naar Microsoft gesurfd, gedaan wat ze daar zeggen, maar het helpt niet....

 

Pfffttt.... krijg grijze haren van m'n computertje....

 

 

Knipsel000000.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

1. Klik met je rechtermuisknop op de ‘start-knop’in Windows 10.
2. Klik op ‘uitvoeren’ (of ‘run’) voor Engelstalige versies van Windows 10.
3. Typ in het vak netplwiz en druk op "Enter".
4. In het scherm dat zich nu opent vink je de optie ‘Gebruikers moeten een wachtwoord en gebruikersnaam opgeven om deze computer te kunnen gebruiken’ uit.

Klik daarna op "Toepassen" gevolgd door "OK".
5. Herstart nu je computer om de wijziging te activeren.


Gebruik je Classic Shell, verwijder die dan via (Programma's en Onderdelen)
Herstart je pc en installeer hem opnieuw Classic Shell.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Yoke zei:

Hmmm.... ik moet nog steeds wachtwoord ingeven...

Ik probeer het nog eens...

Doe je wel het vinkje weg halen bij het account waar je mee opstart?

Klik daarna op "Toepassen" gevolgd door "OK". <--- heb je dit ook daarna gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.