Ga naar inhoud

lag met mijn 9600m GT met zon beetje elk spel


darkmvr

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds vorige week een nieuwe laptop gekocht bij BTO een notebook bedrijfje de 17M27. ik merkte al gauw dat mijn videokaart hapert/lagged zodra ik beweeg met me muis. zolang ik niks doe heb ik geen last van lag dus een stilstaand beeld (maar waar wel van alles beweegt ingame) .

ik heb een 9600m GT 512 DDR3 en lag bij zon beetje met alles wel: far cry 2, company of heroes, fallout 3 en zelfs bij world of warcraft! zelfs mijn oude pc met mijn 6600 GT draaide ik nog beter wow.

dan wel niet op hoogste settings. maar bij mijn laptop maakt het niks uit of ik op very high of op low loop te draaie blijf met elk spel die rare lag krijge als ik beweeg met me muis. met wow heb ik het als ik loop. Ik dacht zelf toch wel dat mijn videokaart best wel wat kan draaie ik weet ook zeker datmijn videokaart snel genoeg is. dus als iemand mij kan helpen graag.

heb al geprobeert andere drivers had eerst de drivers van waar ik het notebook kocht en daarna een driver van nvidia site af maar dit maakte geen verschil.

intel core 2 duo T5800 2.0 gigahertz

4 gig RAM

Ik draai windows home premium

Nvidia 9600M GT met DDR3 geheugen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een mailtje gestuurd naar het bedrijf waar ik hem kocht en ik zou met 3dark 2006 tussen de 5000 en de 5500 moeten scoren. ik scoor zelf alleen maar 3800 wat ver beneden daar van is. ze zeiden dat het aan mijn windows installatie zou kunnen liggen. ik gebruik een gekraakte versie van Vista home premium. ik heb ook nog wel een orginele versie liggen mischien moet ik die dan maar instaleren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.