Ga naar inhoud

game van c naar d


jaikdus

Aanbevolen berichten

Beste,

 

ik heb het probleem dat mijn c schijf best volstaat en mijn d schrijf nog bijna helemaal leeg is met nog 1,4 tb ruimte, ik wil graag een paar games van c naar de verplaatsen dat probeerde ik en nu kan ik het spel nergens meer vinden. er staat dat het niet bestaat en nog moet worden geïnstalleerd. ik ben helemaal niet handig met een pc dus ik zou graag een uitleg voor dummy's willen.

 

alvast bedankt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je software installeert wordt op een aantal plekken in windows vastgelegd wat ermee moet gebeuren en waar windows de onderdelen kan vinden.

met het domweg verplaatsen van mappen met geinstalleerde software weet windows dus letterlijk niet meer waar het het zoeken moet....

kortom de werkwijze in jouw geval is:

- deïnstalleer de software die je op een andere schijf wilt installeren (start/configuratiescherm/programma's en onderdelen)

- laat ccleaner het register opschonen

- herstart de pc

- run het installatieprogramma en lees de schermpjes goed, dan zie bij de meeste dingen de vraag langskomen 'standaard (recommended) of aangepast (custom)' waarbij  je kiest voor aangepast en daar de gewenste plek op de gewenste schijf kan aangeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.