Ga naar inhoud

we coderen uw bestanden met Crypt0L0cker virus


Aanbevolen berichten

Goededag 

 

Ik heb een probleem met een virus kan mij iemand hier mee helpen

 


Uw belangrijke bestanden (inclusief die op het netwerk schijven, USB, etc):
foto's, video's, documenten, enz. werden gecodeerd met onze Crypt0L0cker virus.
De enige manier om uw bestanden te herstellen is om ons te betalen. Anders zal
uw bestanden verloren gaan. 

Om uw bestanden te herstellen moet u betalen..

Om uw bestanden te herstellen opent u onze website
.................................................................................................
en volg de instructies.

Als de website niet beschikbaar is kunt u als volgt te werk:
1. Download en installeer TOR-browser: .......................................................................
2. Na de installatie voert u de browser en voer het adres: ....................................................................
3. Volg de instructies op de website.

aangepast door abbs
Linken verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Ik heb niet zo'n goed bericht voor je als je geen back-up heb dan ben ik bang dat je de bestanden kwijt bent.
Je kan het volgende proberen:
Bestanden herstellen via een schaduwkopie en uitleg hoe je kan proberen versleutelde bestanden te reden: https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=222&t=19625
lukt dit niet allemaal plaats dan de gelockte bestanden op een USB stick en hoop dat er nog een tool komt om ze te ontsleutelen.
Hierna kunnen we gaan kijken of we je pc schoon kunnen krijgen.

 


Download de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, janmuuter zei:

Hoi

Laten we hopen dat het weer niet gebeurt te snel een email geopend zal nog proberen een unlocker te vinden bedankt voor jou advies

mvg janmuuter

Trap niet zomaar in een unlocker, de gene die nu worden aangeboden werken niet of vragen geld terwijl ze het niet kunnen onlocken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.