Ga naar inhoud

intel nuc


ehooghe

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zou mijn pc willen vernieuwen maar zit met plaatsgebrek. Via een vriend de Intel NUC Kit BOXNUC5i7RYH  gevonden, een laptop heeft een te klein scherm voor mij. Bij Cool blue geven ze deze opstelling.  Is dit goed of voor verbetering vatbaar ( leek op dat gebied ). Ik gebruik het voor internet en films, geen games.

 

Mvg.

Erik

intel nuc.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een NUC is een mooie oplossing, maar die lijst hierboven zal helaas niet werken. In de NUC passen er namelijk geen PCIe SSD's. 

 

De specificaties doen vermoeden van wel want "PCIe" wordt namelijk vermeld in de beschrijving bij Coolblue. Het slot zelf is echter M.2 dat gebruikmaakt van de PCIe-bus, maar biedt dus geen PCIe-slot zelf. Nogal verwarrend... ;)

 

Deze SSD is extreem snel, even groot als de HyperX en past zonder problemen in de Intel NUC. Hij is net gelanceerd en zal wellicht binnenkort verkrijgbaar zijn. 

 

De rest zal prima passen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.