Ga naar inhoud

hoge cpu verbruik zonder veel openstaande applicaties


Aanbevolen berichten

beste,

we hebben hier soms last van een zeer traag werkende pc, ook al staan er geen applicaties open,

mijn cpu verbruik gaat dan met hoge pieken  enkele seconden omhoog en dan daalt die weer naar normaal gebruik.

mijn enige grote werkgeheugen verbruiker die meestal openstaat is mozilla firefox.

heeft u een idee wat dit zou zijn?

 

mvg,

maxim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

We gaan even kijken:

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Results of screen317's Security Check version 1.014 --- 12/23/15  
 Windows 7  x86 (UAC is enabled)  
 Out of date service pack!!
``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````
 Windows Firewall Enabled!  
 WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update.
`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````
 CCleaner     
 Java 8 Update 111  
 Java version 32-bit out of Date!
 Adobe Flash Player     23.0.0.207  
 Mozilla Firefox (49.0.2)
 Google Chrome (53.0.2785.143)
 Google Chrome (54.0.2840.71)
 Google Chrome (SetupMetrics...)
````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````  
`````````````````System Health check`````````````````
 Total Fragmentation on Drive C: 15% Defragment your hard drive soon! (Do NOT defrag if SSD!)
````````````````````End of Log``````````````````````

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, mixam zei:

ik heb overlaatst java geupdate, (mss niet juiste versie)

defragmenteren ben ik nu mee bezig,

de windows zal idd geen origineel pakket zijn ( deze pc is met de windows overgekocht van iemand)

 

Defragment your hard drive soon! (Do NOT defrag if SSD!) SSD mag je nooit defragmenteren staat erbij.

Verder mis je SP 1, deze is nodig om je pc stabiel te laten draaien https://support.microsoft.com/nl-nl/help/15090/windows-7-install-service-pack-1-sp1

Maar die word niet geïnstalleerd omdat je een illegale Windows heb, dus wat je moet doen is een legale Windows kopen en die op je pc plaatsen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.