Ga naar inhoud

geen usb opstart mogelijkheid in bios


Gast

Aanbevolen berichten

Tja, mijn vorige topic is wel afgesloten maar waar is dan de usb mogelijkheid in het bios te zien om er als eerste vanaf te starten, bij al mijn toshiba's (5) is dat standaard te zien in opstart boot selectie, bij die bewuste compac zie ik niks van usb opstartmogelijkheid, ben dan ook niet helemaal mee met de bedoeling van laatste reactie hierop ? Wat ik wel ondervind in mijn naaste omgeving dat er blijkbaar nogal wat vragen blijven in verband met die recovery stick in Windows 10 en hoe die concreet te gebruiken en eventueel welke instellingen er vooraf in het bios van Windows 10 verandert dienen te worden. Idem voor herstelschijf maken in windows 10, op zich eenvoudig, maar moet je dan ook iets in het bios veranderen ? Of kan je die schijf bij niet opstarten windows gewoon in de dvd lezer steken en doet die dan opstart ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, justy zei:

Tja, mijn vorige topic is wel afgesloten

voor zover ik zie is dat topic niet afgesloten... ?

Het laatste bericht is van Droske waarin hij zegt van eens iets te gaan lezen (link).

Je kan dus nog gewoon in dat topic antwoorden toch?

 

(ik sluit dit hier dus nog even niet af, moest ik toch iets niet zien, maar de bedoeling is wel dat je in je vorig topic gaat antwoorden - goed?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.