Ga naar inhoud

Software-update: Malwarebytes 3.0.4.1269


Gast

Aanbevolen berichten

Malwarebytes heeft de final release van Anti-Malware versie 3.0 uitgebracht. Dit programma is gericht op het bestrijden van malware, zoals bijvoorbeeld kwaadaardige software die zich als bonafide antivirus- of antispywareoplossing voordoet, maar in werkelijkheid minder goede bedoelingen heeft, zoals ransom- of scareware. Naast de gratis uitvoering is er een betaalde variant, die extra functionaliteit biedt, waaronder realtime-bescherming.

Lees HIER meer over deze nieuwe versie.

 

Ook nog interessant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast plaatste dit topic in de spotlight
40 minuten geleden, jonasthegamer zei:

Dus als ik het goed begrijp, uis anti malwarebytes nu slecht geworden en raden jullie ons af het te gebruiken?

Ik denk dat je het idd NIET goed begrepen hebt Jonas.

Het blijft een prima programma, een van de betere.

 

@ droske: dank je, 'k had het nog niet gelezen en 'k ben al maar (met een levenslange licentie) naar de 3 gegaan.  :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar dit dan:

11 uren geleden, droske zei:

Dit programma is gericht op het bestrijden van malware, zoals bijvoorbeeld kwaadaardige software die zich als bonafide antivirus- of antispywareoplossing voordoet, maar in werkelijkheid minder goede bedoelingen heeft

???

Groetjes Jonas

 

Edit: Of gaat het hier over de kwaadaardige softwar die zich voordoet als bonafide antivirus?

aangepast door jonasthegamer
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, jonasthegamer zei:

maar in werkelijkheid minder goede bedoelingen heeft

Je kan het idd fout verstaan: dit stuk slaat op 'kwaadaardige software die zich als vb antispywareoplossing voordoet.

 

Dat stuk van de zin slaat dus niet op 'dit programma is gericht....'  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, jonasthegamer zei:

Dus als ik het goed begrijp, uis anti malwarebytes nu slecht geworden en raden jullie ons af het te gebruiken?

groetjes jonas

 

Waar baseert u zich hierbij op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Srry ik had iets te snel gekeken en ik kon er niet goed aanuit. Hierdoor btw:

13 uren geleden, droske zei:

Malwarebytes heeft de final release van Anti-Malware versie 3.0 uitgebracht. Dit programma is gericht op het bestrijden van malware, zoals bijvoorbeeld kwaadaardige software die zich als bonafide antivirus- of antispywareoplossing voordoet, maar in werkelijkheid minder goede bedoelingen heeft, zoals ransom- of scareware.

Daardoor geraakte ik in de war.

Groetjes Jonas!

P.S. 

11 minuten geleden, droske zei:

 

Hoeft niet hoor. Ik vind dat niet erg als het gewoon "je" is

(niet slecht bedoeld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, droske zei:

Waar baseert u zich hierbij op?

 

Ik denk dat het kommaatje na 'voordoet' het fout-kunnen-lezen veroorzaakte.

Dan kan je de tekst idd ook gaan lezen als zou hij slaan op het begin van de zin - vervang de komma's door een ( en een ) en je leest dan iets helemaal anders:

 

Dit programma is gericht op het bestrijden van malware (zoals bijvoorbeeld kwaadaardige software die zich als bonafide antivirus- of antispywareoplossing voordoet) maar in werkelijkheid minder goede bedoelingen heeft

Jonas heeft het in die betekenis gelezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.