Ga naar inhoud

gratis programma om gewiste bestanden terug te vinden


Gast

Aanbevolen berichten

Haar dochter zou nog een volledige back up (image) gemaakt hebben op een externe harde schijf voordat ik er windows 10 opgezet heb. Bewuste laptop komt van Windows 7. Een tijd ervoor startte Windows niet meer op. Ikzelf had toen de kennis nog niet wat je nog eventueel kan doen dan, dus zijn we er naar een computer herstel winkel geweest. Echt niet de eerste de beste. Hebben daar ook enkel kunnen doen wat jijzelf aanhaalde in vorig bericht. Nu ik weet heb van die back up  die aangemaakt zou zijn voordat ik er Windows 10 opgezet heb neem ik aan dat ik die harde schijf kan aansluiten op laptop vriendin en zo met recovery tool eens kan zien of er nog foto's te redden zijn. Duidelijker zo ? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nu is me duidelijk dat je ook nog een upgrade naar Windows 10 hebt uitgevoerd nadat de winkelier de pc naar fabrieksinstelling heeft teruggezet. Als het de bedoeling is om nog bestanden boven water te halen van de periode vóór het terugzetten naar fabrieksinstelling dan is dat wel rijkelijk laat hé. Je weet, hoe langer je er mee wacht hoe minder er nog te recupereren valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.