Ga naar inhoud

Op zoek naar een nieuwe gaming pc


Ritchie_XD

Aanbevolen berichten

Hey mensen,

ik ben opzoek naar een nieuwe gaming pc en kwam op deze terecht
 

http://www.computerstore.be/product/700507/category-181027/medion-erazer-x5305-g.html

 

Nu heeft me iemand naar pc-helpforum verwezen en is mijn vraag, is deze zijn prijs waard? Of kan ik voor die prijs nog beter krijgen? Het is dan ook precies mijn budget die ik wens uit te geven.
Waarvoor gebruik ik een pc, of wat ik van de pc verwacht?
*snel opstarten is dan ook zeer aangenaam

* ik heb 2 monitoren, 1 waar ik op game en de ander staat fb open of netflix enzo.
*ik speel World of Warcraft en sinds de nieuwe expansions kan ik niet meer op volle graphics spelen, wat ik dan wel wil.

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De recente prijsdaling bij Coolblue voor deze Erazer (klik) zorgt er voor dat dit systeem wat de prijs-prestatieverhouding betreft uitstekend is: een degelijke videokaart, snelle processor, redelijk wat harde schijf ruimte en een snelle 120 GB SSD. World of Warcraft zal zonder problemen op deze PC kunnen draaien. 

 

Een samenstelling met vergelijkbare prestaties biedt wat voordelen in de zin dat je zelf je onderdelen kunt kiezen en bijvoorbeeld een ruimere behuizing kan kiezen, een beter uitgerust moederbord of een stillere koeler. Voor vergelijkbare prestaties zal je echter richting de €1000 zitten inclusief assemblage en Windows. De videokaart die in de Erazer wordt gebruikt (de GTX 970) is vrij krachtig, maar is er wel eentje van de vorige generatie. Er is meer dan voldoende rekenkracht aanwezig voor alle recente games in de hoogste settings te spelen op een Full HD scherm, maar de nieuwe generatie kaarten (de GTX 1060 wordt gezien als de 'spirutuele opvolger' van de GTX 970) zijn wat sneller en energiezuiniger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.