Ga naar inhoud

trage tubes


Gast

Aanbevolen berichten

Probeer eens of het resetten van de browser enig effect heeft.

 

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

 

Opmerking:Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

 

Heeft dit enig effect gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou het zonnetje was gauw over,want de tubes zijn weer slowmotion. Alles gedaan wat droske vroeg,ook  IE opnieuw ingesteld. Ging even goed,en is weer sloom.:hmmmm:

Ook het advies van Kweezie opgevolgd. Ik weet het niet meer??????Bij Eset kwam er nog een infectie uit,ook geregeld. Ik wens jullie fijne feestdagen,en ik hoor het nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet echt, wel heel veel meldingen van IE Werkt niet  meer,en dan minuten later funcioneerde het wel weer.

Ook de soepelheid van schermopbouw en scrollen is veel vloeiender als bij IE. (Zo werkt  windows up date ook niet goed.)

Niet alle update,s kunnen worden verwerkt,En dan mag je zelf uitzoeken,hoe het met die foutcode zit,of ik dat weet.

Het lijken wel banken,ze doen steeds minder voor hun geld.Jullie in ieder geval super bedankt.Gr Ronaldus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.