Ga naar inhoud

Office 2010 op nieuwe PC Win 10 zetten


DeeWee

Aanbevolen berichten

OK, opnieuw alles "opgekuist" en opnieuw gedownload en geïnstalleerd.  Helaas loopt weer vast op zelfde punt.

Opnieuw "opgekuist" en opnieuw geïnstalleerd door rechts te klikken op het programmabestand en "compatibiliteitsproblemen oplossen" te kiezen.  Helaas, loopt weer vast op hetzelfde punt...

 

Ik vrees dat ik het zomaar zal laten en zal overschakelen naar "LibreOffice".  Het oogt niet zo mooi als Office, maar het werkt ook.

 

mvrgr,

 

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eureka !!!

Deze namiddag eens gebeld naar Microsoft.  Daar hebben ze mijn code gecontroleerd en goed bevonden.  En ze hebben me ook een link gegeven waar ik de "juiste" download kon vinden.  Na het downloaden moest ik echter vast stellen dat het identiek is aan mijn download.

Dus opnieuw geïnstalleerd en weer loopt ie vast(???) op dezelfde plaats.

Echter heb ik die installatie niet afgebroken na een kwartiertje wachten, maar heb ik langer gewacht en pas na een halfuur terug komen kijken.

Tot mijn verbazing stond er te lezen: "Proficiat met uw installatie... enz...".   En Word en Excel en PowerPoint lijken te werken...

 

Dus de fout zal bij mij liggen (te ongeduldig zeker)...  Mea Culpa.

 

In ieder geval bedankt voor het meezoeken...

 

mvrgr,

 

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo!

 

het lag dus blijkbaar niet aan je upgradebestand maar wel aan het niet-wachten... ?

(had je op het 'stil-val-moment' naar het lichtje van je harde schijf gekeken - of dat niet volop aan het flikkeren was als teken van veel schijfactiviteit?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, ik heb geen lichtje dat de schijfactiviteit laat zien.  En bovendien staat die installatie van Office op een SSD-schijf en die hoor je ook al niet draaien.

 

Maar als ik er nog verder over nadenk: slechts éénmaal kon ik de "vastloper" uitschakelen via het kruisje rechtsboven de groene balk van de vooruitgang.

Alle andere keren moest ik hem geforceerd eindigen via taakbeheer.

Maar goed: de volhouder wint en alles lijkt tot hiertoe goed te werken.

 

Mvrg, en bedankt.

 

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, DeeWee zei:

ik heb geen lichtje dat de schijfactiviteit laat zien

Wat ik bedoelde: een lampje op je lap/desktop dat gaat flikkeren als er schijfbewerkingen gedaan worden. Voor zover ik weet hebben alle systemen dit (?)

 

Nu ja: je bent de problemen uit en dat was de bedoeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.