Ga naar inhoud

Exel


pscheppers

Aanbevolen berichten

Bakerman

Het pad dat ik u doorgegeven heb daar staat de map 'afgewerkte diensten' en de werkbladen. N u heb ik deze gekopieerd naar usb stick, omdat ik ni direct op de originele werkbladen wil uitproberen. Ik heb een copie genomen van de code en aangepast naar f:\ afgewerkte map. Misschien heeft dit ermee te maken dat uw pscheppers,xlms niet werkt bij. Wanneer ik de macro start wordt het werkblad weggeschreven naar f:\ afgewerkte diensten, de juiste map,dus het werkt wel.

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je het op je USB-stick kan laten werken moet het op je harddrive ook werken.

 

Om uit te testen of het pad ook werkelijk bestaat kan je onderstaande eens gebruiken.

Wijzig het pad maar eens naar een bestaand en een onbestaand pad.

 

Sub test()
    MsgBox PathExists("g:\December\30-12-2016\")
End Sub
Private Function PathExists(pname) As Boolean
'   Returns TRUE if the path exists
    Dim x As String
    On Error Resume Next
    x = GetAttr(pname) And 0
    If Err = 0 Then PathExists = True _
      Else PathExists = False
End Function

 

aangepast door bakerman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bakerman

sorry voor de last maar van vba ken ik niks. Ik kan wel begrijpen dat het voor jou ook niet plezant is dat jij oplossingen post en het niet werkt bij mij. Misschien doe ik wel iets verkeerd zonder dat ik het weet. Het is altijd veel makkelijker als jezelf achter de pc zit om een probleem op te lossen dan hulp op afstand.

Patrick

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.