Ga naar inhoud

C Knop zit vast


Malibu

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, Malibu zei:

Ik heb mijn computer eens terug gezet naar een herstelpunt van vorige maand en had vandaag precies geen last meer van het probleem dus ik denk dat het voorlopig gefixed is, bedankt voor alle hulp


Uiteindelijk na veel langer dan normaal had ik toch nog altijd de C key bug :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 21-1-2017 om 21:48, droske zei:

Het is hier al een hele tijd stil, is het probleem opgelost?

 

Hey dag Droske, Ik moet zeggen het was niet opgelost maar had er minder last van nu is het weer beginnen opduiken.

Ik heb windows 7 herinstaleerd, zonder succes

Nu heb ik zelf upgegrade naar windows 10 maar ook hier geeft het nog steeds hetzelfde probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 24-12-2016 om 13:30, Malibu zei:

Sinds kort krijg ik na een tijdje dat de C knop gespamt word, ik dacht dat het aan mijn oude toetsenbord lag en heb dus een gloednieuwe gekocht en het probleem blijft zich voor doen.

 

Als het om een usb toetsenbord gaat, koppel het dan eens aan een andere usb poort. Liefst nu eens aan de voorkant van je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-2-2017 om 23:42, droske zei:

 

Als het om een usb toetsenbord gaat, koppel het dan eens aan een andere usb poort. Liefst nu eens aan de voorkant van je pc.

Het is idd een usb toetsenbord en die zat al in de usb vanvoor. mss eens in eentje aan de achterkant steken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.