Ga naar inhoud

Foutmelding???


Gast

Aanbevolen berichten

Op 15-1-2017 om 12:04, droske zei:

Wacht daar a.u.b. geen week mee.;)

Srry...

Ik zag nu pas je bericht....

Hier dan toch maar een screenshot: (ik weet niet of die nu nog bruikbaar is)Naamloos1.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

22 minuten geleden, jonasthegamer zei:

Ik zag nu pas je bericht....

Dat overkomt u al eens meer hé.

 

26 minuten geleden, jonasthegamer zei:

Hier dan toch maar een screenshot: (ik weet niet of die nu nog bruikbaar is)

Wat denk je daar zelf van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Srry maar ik kan niet echt volgen. Is het niet juist de bedoeling dat back uos aan staan? Als mijn laptop crasht moet ik toch nog iets hebben?

Srry dat ik niet echt kan volgen...

Moet die nu aan of uit staan?

Mvg,

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, jonasthegamer zei:

Moet die nu aan of uit staan?

Dat is een keuze die je zelf moet maken. Back-ups van je bestanden maken is een must. Dat kan via Windows bestandsgeschiedenis of aan de hand van een extern programma, waarvan het aanbod zeer groot is.

Je hebt dit onderwerp echter gestart omwille van een probleem dat te wijten is aan een ingestelde taak(zie uw eigen screenshot) in Windows bestandsgeschiedenis. Die taak heb je zelf ingesteld maar blijkbaar weet je dat zelf niet meer. Een back-up wordt opgeslagen op een andere schijf of partitie dan deze waarop de bronbestanden staan (meestal de C partitie). Wanneer men een back-up taak instelt dan moet je de bestemming (doel) instellen. Dat is blijkbaar in uw geval ook gebeurd. Echter om een door ons niet gekende reden is die bestemming niet meer bereikbaar. Vandaar de foutmelding waarvan je in je openingspost een afbeelding hebt geplaatst.

 

Wat staat je nu te doen?

Ofwel blijf je bij 'Bestandsgeschiedenis' voor het maken van back-ups van je bestanden maar stel je de taak opnieuw in. Ofwel ga je aan de slag met een alternatief programma.

 

Maar eerlijk gezegd ik kan moeilijk vatten dat je niet wist dat je een back-up taak hebt ingesteld. Hoe kun je er dan zeker van zijn dat er back-ups gemaakt zijn. Je kunt dan toch ook niet weten waar er ooit back-ups zijn opgeslagen. Het is een vreemd verhaal.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Droske,

10 uren geleden, droske zei:

Je kunt dan toch ook niet weten waar er ooit back-ups zijn opgeslagen. Het is een vreemd verhaal.

Ik heb hier nooit iets van ingesteld maar ik doe soms wel eens een handmatige bestandsopschoning. Dan merk ik dat ik 3 scshijven heb --> een C:,D: en een recover E:

Hoe kan ik die bestandsgeschiedenis dan instellen op de E schijf? (Want die is er blijkbaar toch voor bedoeld?) 

Mvg

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, jonasthegamer zei:

Hoe kan ik die bestandsgeschiedenis dan instellen op de E schijf? (Want die is er blijkbaar toch voor bedoeld?) 

Neen, die is daar niet voor bedoeld. Die partitie is voorbehouden voor fabrieksherstel. Laat die partitie onaangeroerd !!!

De D partitie is bedoeld om je data op te slaan. Dat hebben we je eerder al gezegd. Nu sla jij je data nog steeds op je SSD schijf op en dat is rampzalig want die zit helemaal vol!!!

 

Je hebt een externe harde schijf nodig om je back-ups op te slaan. Ik dacht dat je er een had.

 

Lees HIER eens in het onderdeel Sub Back-up (naar beneden scrollen tot je het vindt) hoe je back-ups van bestanden maakt.

 

Je moet eigenlijk de volgende taken in deze volgorde uitvoeren:

Je data naar de D-partitie verplaatsen en dan pas een back-up taak voor die data instellen naar een mapje op je externe harde schijf.

 

Nadat je dit gedaan hebt kan je SSD schijf terug naar adem happen, wordt eindelijk je D-partitie ten volle gebruikt en beschik je over back-ups van je data op een extern medium.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar staat nog altijd veel te veel op wat daar niet thuis hoort.

Van mijn SSD schijf is amper 42 GB in gebruik en daar staat Windows 10 op en alle programma's en instellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.