Ga naar inhoud

Uw Windows licentie verloopt binnenkort


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

 

De laatste tijd krijg ik de melding dat mijn Windows licentie binnenkort verloopt en dat ik een nieuwe productcode moet ingeven. Het probleem is dat ik mijn laptop bij een computerhandelaar heb gekocht en daar geen installatiedisk of productcode van heb gekregen. Bij instellingen staat dat mijn licentie beheerd wordt door een organisatie. Hoe kan ik die melding laten verdwijnen? Bellen naar Microsoft is geen optie want ik heb geen productcode. In de bijlage een print screen van instellingen.

 

Alvast bedankt!

Image 1.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, nickmansrob zei:

Het probleem is dat ik mijn laptop bij een computerhandelaar heb gekocht

 

U zou terug moeten gaan naar de computerhandelaar, waar u de laptop heeft aangeschaft.

Alléén de computerhandelaar kunt u verder helpen.

 

Kijk het verschil inzake de licentie / activering:

 

ScreenShot055.jpg

 

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het zelf kunnen oplossen! Ik heb het programma ShowKeyPlus gedownload, de BIOS OEM key ingegeven en nu staat er: Windows is geactiveerd met een digitale licentie gekoppeld aan uw Microsoft account ofzoiets. Alles werkt nu naar behoren! Bedankt iedereen! Hier kan nu wel een slotje op🔒

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.