Ga naar inhoud

Conflict OSX met safari


Aanbevolen berichten

Ik ben nog in het bezit van een IMAC 6.1 met OS 10.7 Lion die het trouwens nog goed doet.

Sinds kort kan  ik niet meer met Safari 5.1.7 op internet.:xd:

Ik heb reeds de Lion 6.1 opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. 

Spoiler

 

Hoe kan ik Safari terug aan het werk krijgen, of eventueel met een andere Browser het probleem omzeilen?

Ik probeerde via een andere PC safari van internet te downloaden en via USB stick op de IMAC te zetten,maar mijn snuggere IMAC had blijkbaar het spelletje door... dus geen resultaat.

aangepast door Urs
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Urs zei:

Ik ben nog in het bezit van een IMAC 6.1 met OS 10.7 Lion die het trouwens nog goed doet.

Sinds kort kan  ik niet meer met Safari 5.1.7 op internet.:xd:

Ik heb reeds de Lion 6.1 opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. 

Hoe kan ik Safari terug aan het werk krijgen, of eventueel met een andere Browser het probleem omzeilen?

Hoogstwaarschijnlijk is het overbodig om te vertellen dat het onveilig is om te internetten met Mac OS X 10.7.

U moet accepteren dat 10.7 een zeer verouderd besturingssysteem is, en er zijn hoogstwaarschijnlijk géén browsers die nog ondersteuning bieden.

 

De juiste Safari versie voor Lion is Safari 5.1.

Als het sinds kort is heeft u hoogstwaarschijnlijk een third party add-on geïnstalleerd.

Zet een back-up terug van het moment dat het nog goed werkt.

22 uren geleden, Urs zei:

Ik probeerde via een andere PC safari van internet te downloaden en via USB stick op de IMAC te zetten,maar mijn snuggere IMAC had blijkbaar het spelletje door... dus geen resultaat.

 

Is dat via een Windows pc?, dan zal het niet lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.