Ga naar inhoud

Game in full screen schakelt terug naar bureaublad


Melle123

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Melle123 zei:

De map windowsapps staat wel op mijn pc.

Het maakt het ons dan misschien iets gemakkelijker als je dat eens met een screenshot toont.

 

Kun je ook eens zeggen waarom u zich zo aangetrokken voelt tot de map WinSxS?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je bent echt niet goed bezig hoor, nu zit je in de map Program Files. Wie had dat verwacht? Wat ga je daar toch allemaal doen?

Ze zit voortdurend in mappen waar je beter weg blijft. Het is niet voor niets dat Windows tot bepaalde mappen geen toegang verleent zonder machtigingen.

Ik verschiet er echt niet meer van dat je systeem op drift is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh Oke meneer nu weet ik Iniedergeval dat het normaal is dat ik daar niet in kan, echter heb ik daarin helemaal niks veranderd en ook niet in winsxs helemaal nergens wat echt erg gevaarlijk kan zijn. Bovendien kon ik na de malware-opruiming wel in edge, toen had ik een eigen startpagina. Daarna wilde ik dat hij weer is opende in www.google.com dus heb ik dat in edge veranderd en sindsdien sluit edge af als ik hem probeer op te starten. Enig idee?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

na een tijdje ben ik meer te weten gekomen. ik wilde laatst een nieuw account aanmaken en krijg ook hierbij een foutmelding. het gaat steeds om hetzelfde, net als bij de store geeft hij als verklaring dat het geen verbinding kon maken enz, alleen ik heb wel verbinding. ook heb ik de probleemoplosser gebruikt voor store apps deze geeft aan dat de cache mogelijk beschadigd is en heeft dit niet kunnen oplossen. heeft u misschienn nog ideen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.