Ga naar inhoud

Update ongedaan maken en terugzetten naar vorige versie?


Aanbevolen berichten

Ik kreeg op mijn smartphone vandaag een bericht dat er een update kon gedaan worden.

Nam het even snel door en dacht er goed aan te doen, installeerde deze nieuwe versie dus.

Echter heb ik er niet bij stil gestaan hoeveel ruimte er zou ingenomen worden op de schijf...stom van mij, maar ik ging er dan ook van uit dat dit even snel kon terug gezet worden naar de vorige versie zoals dat met Windows mogelijk is.

Mijn geheugen stond voordien voor 30% vol en nu is dit bijna 70%, wat ik teveel vind aangezien ik hem nog maar een paar maanden in gebruik heb.

Ik zou hem dus echt willen terug zetten naar de vorige versie, maar weet niet hoe en ben bang iets verkeerd te doen.

 

Het is een Huawei Y5II en bij de updater (Emui) staat er nu : versie CUN-L21C577B115

Ik heb natuurlijk geen idee welke versie het voordien was :blush:

 

P.S. : Ik heb wel nog een geheugenkaart erbij steken waar nog voldoende ruimte op is, maar verkies toch de ruimte van het intern geheugen terug naar wat het vroeger was te krijgen. Omdat ik er van uitga dat hoe voller het intern geheugen staat, hoe trager mijn smartphone zal werken in de toekomst.

En ik wil er natuurlijk nog héél lang mee doen ;)

 

Alle tips welkom...

aangepast door supernikje
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.