Ga naar inhoud

geen internetverbinding na herinstallatie windows 7


idoru

Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi idoru,

 

Ik zat zo je ge uploade txt bestandje door te kijken en wat mij het meeste opviel was eigenlijk het volgende (weet ik heeft niks met je netwerkadapter te maken)

 

Graphics Algemeen PnP-beeldscherm (800x600@1Hz)
               Intel Standaard-VGA grafische adapter (HP)

 

buiten het feit dat je met zo'n beeldscherm resolutie waarschijnlijk web pagina's ed niet lekker kan bekijken ziet het er voor mij zo uit (800x600@1Hz) alsof dat je je beeldschermadapter nog niet of niet voledig hebt geinstalleerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi idoru,

 

Ik zat zo je ge uploade txt bestandje door te kijken en wat mij het meeste opviel was eigenlijk het volgende (weet ik heeft niks met je netwerkadapter te maken)

 

Graphics Algemeen PnP-beeldscherm (800x600@1Hz)
               Intel Standaard-VGA grafische adapter (HP)

 

buiten het feit dat je met zo'n beeldscherm resolutie waarschijnlijk web pagina's ed niet lekker kan bekijken ziet het er voor mij zo uit (800x600@1Hz) alsof dat je je beeldschermadapter nog niet of niet voledig hebt geinstalleerd

Aan de andere kant zou die schermresolutie 800x600 een bewuste keuze kunnen zijn om zodat de letters wat groter zijn dan met een hogere resolutie, als dat de reden is zou ik toch aanraden om een hogere resolutie te nemen voor je beeldscherm en dan via je configuratiescherm bij de optie beeldscherm een hogere DPI in te stellen zodat alleen je letters/text groter wordt. d'r zijn natuurlijk ook andere manieren mogenlijk om je letters wat groter te maken maar dit is de meest makkelijke manier

Beeldscherm.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2017 om 23:33, idoru zei:

3;

- Bluetooth-netwerkverbinding

- Draadloze netwerkverbinding

- LAN-verbinding

 

 

Selecteer je Draadloze netwerkverbinding, rechtsklik hierop en kies Eigenschappen.

589b7eaae17d4_roro1.PNG.6e66cd13be7ea834f92cb0f671344912.PNG

In het venster wat opent klik op Configureren.

 

589b7ee7ed1b9_roro2.PNG.6825273576d2d993adb0b4aa40cf152e.PNG

Klik op het tabblad Details.

 

589b7f155d3d6_roro3.PNG.1d8ef8345b550589a26ff629949858a3.PNG

Selecteer onder Eigenschap: Hardware-id

Kopieer de eerste regel en plak deze in je volgende bericht, voor dit toestel zijn er diverse drivers en wie weet zitten we op een fout spoor maar dan weten we zeker om welke draadloze adapter het precies gaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi te horen dat het werkt inmiddels, mocht je ooit verlegen zitten voor de bluetooth drivers dan vind je ze alvast hier.

 

De driver voor je grafische chip kan je hier downloaden, als je deze installeert zal de beeldkwaliteit van je scherm beter zijn als met de standaard VGA driver van Microsoft.

Dan is het probleem wat Abstraks aanhaalde mogelijk ook van de baan.

 

Zelf zou ik deze drivers op een cd of iets dergelijks branden, dan hoef je bij een volgende herinstallatie niet meer te zoeken naar drivers en heb je ze gelijk bij de hand.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.