Ga naar inhoud

Donker beeldscherm


bernard

Aanbevolen berichten

Het gaat om een HP Notebook G6-2205SD -AMD C-A8 4500M  ( De laptop van mijn vrouw )

 

Sinds een paar dagen ,is het zo , dat als ik de computer opstart er normaal helder beeld is .

Zet ik hem dan in slaapstand , en start hem een poos later , dan gebeurd het dat er een beeld komt dat heel onduidelijk is

Net of de helderheid weg is ,maar ik kan nog zien wat er staat , maar daar is dan ook alles mee gezegd .

Als ik dan de laptop weer opnieuw opstart , dan is het weer goed .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem naar jullie gestuurd , en toen dacht ik , als ik nu eens ga ,, herstellen ,,

Dat heb ik gedaan , en ik heb daarna verschillende keren geprobeerd met afsluiten  , slaapstand , en ik heb geen probleem meer .

Zou dat kunnen ?

Ik moet wel zeggen , dat het herstellen heeeel lang duurde .

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunnen van hieruit niet in je computer kijken en kennen ook de geschiedenis van je pc niet. We kunnen dus niet zeggen 'of dat zou kunnen'.

 

Maar als je probleem opgelost is dan is dat des te beter. Ik sluit dan voor u dit onderwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
  • 4 weken later...

Ik had een systeem herstel gedaan , en het leek allemaal weer in orde te zijn .

Maar tot mijn spijt gaat het weer mis .

Als de laptop in slaapstand staat , en en ik ga de klep openen dan gaat het vaak mis .

Soms na een paar keer de klep open en dicht gedaan te hebben lukt het soms.

 

Hoe doen we dit , kan de topic van toen weer geopend worden en daar mee verder gaan , of beginnen we opnieuw ?

 

Topic heropend op verzoek van bernard.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, bernard zei:

Kan ik slaapstand echt uitschakelen , of bedoel je : Niet meer gebruiken ?

 

Ja, echt uitschakelen.

Ga via START naar Instellingen / Systeem / Energiebeheer en slaapstand.

Stel daar slaapstand in op NOOIT.

 

Als het probleem hiermee niet opgelost is dan moeten we er rekening mee houden dat de beeldkabel beschadigd is ter hoogte van de doorvoer via het scharnier van de klep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laptop sinds onze laatste berichten wisseling diverse keren helemaal uit en weer aan opgestart.

En ik heb niet 1 misser gehad .

Dat zou een goed teken kunnen zijn toch ?

 

Ga je deze afsluiten , of zal ik me half volgende week nog een keer melden met de resultaten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.