Ga naar inhoud

Movie maker in Windows 10


Emmanuel

Aanbevolen berichten

Movie Maker maak deel uit van het pakket Windows live Essentials.

Versie 2011 werkt niet meer onder Windows 10.

Versie 2012 wel. Helaas wordt het niet meer door Microsoft aangeboden. Met een beetje geluk vind je bij een vriend nog een installatiebestand van Windows live Essentials 2012.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, droske zei:

Ik heb hem nog gevonden. Klik HIER voor een rechtstreekse download.

Bestand opslaan en daarna uitvoeren.

Hallo Droske.

Toen ik "hier" klikte kreeg ik een programma Easy PDF Combine. Toen ik nog eens probeerde kreeg ik een leeg blad.

Vermoedelijk doe ik iets verkeerds. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Emmanuel zei:

Toen ik nog eens probeerde kreeg ik een leeg blad.

Inderdaad, dat stel ik nu ook vast. Ik heb de truck van Softonic door denk ik.

Ik download eigenlijk nooit van Softonic. Op zoek naar een download voor u heb ik het eerst eens getest bij hun. Het was zoeken geblazen naar een alternatieve link zonder brol en dat lukte want ik heb Windows live Essentials 2012 (zonder brol) kunnen downloaden. Die link heb ik u dan ook gegeven maar de deugnieten hebben het weer slim gespeeld. Bij een eerste download krijg je het gevraagd, bij een tweede is het al rommel, en bij de derde zit er een slot op.

Een bevestiging van wat we al wisten dat men op de site van Softonic moet wegblijven !!! Vandaar dit ik zelf eerst een test heb gedaan maar ze hadden ons nog liggen.

 

Maar geen nood HIER is de goede. Speciaal voor u geüpload. Ook slechts 1x te downloaden. Ik hoop dat de andere lezers er geen misbruik van maken.

 

Gooi die Easy PDF Combine als de bliksem in de prullenbak hé!

aangepast door droske
spellingsfouten verbeterd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.