Ga naar inhoud

Outlook map


mvmalssen

Aanbevolen berichten

gewoon op zoek gaan naar waar bij jou dat bestand staat  (bestand > acccountinstellingen > accountinstellingen > tabblad Gegevensbestanden - en daar staat het pad onder Type)

 

outlook afsluiten (anders gaat het niet) en gewoon in verkenner: copy / paste

 

Ik doe het maar om de zoveel maanden omdat er bij mij niet zoveel contactpersonen meer bij komen en omdat ik mijn mails ook nog een tijd op de server laat staan.

Wordt mijn gewoon pst-bestand beschadigd of wat: zet ik het reserve terug en voor de recente mails ga ik dan desnoods naar mijn webmail op mijn provider kijken. (doordat ik ingesteld heb dat ze daar nog een tijd moeten blijven staan, heb ik ze dan nog - desnoods verstuur ik ze vanuit webmail nog eens naar mezelf en haal ik ze dan gewoon via Outlook terug binnen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is Safe PST Backup dan wel iets voor jullie?

Neem daar eventueel ook de handleidingen door op de pagina's 2  t.e.m. 7

 

Ik gebruik dit programma zelf niet. De standaard locatie van mijn pst bestand is naar mijn NAS server verplaatst. Het is een NAS met 2 schijven in mirror.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.