Ga naar inhoud

Draadloos camerasysteem op tv


Ilv

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ik heb een draadloos beveiligingssysteem gekocht met 4 camera's en een monitor.

Er is een klein scherm bij, maar zou dit graag op een grote Samsung tv aansluiten.

Volgens de verpakking moet het lukken, maar mij lukt het niet :-(

Waarschijnlijk moet ik ergens instellingen op de tv veranderen.

Ter info, ik kijk altijd tv op HDMI2 via de digicorder van Telenet.

Enkele foto's ter (hopelijke) verduidelijking.

Alvast bedankt.

20170306_103933_resized.jpg

20170306_103945_resized.jpg

20170306_103959_resized.jpg

20170306_104043_resized.jpg

20170306_104256_resized.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEVONDEN

Via instellingen op het kleine scherm en dan output kiezen. (pal of ntfc)

Verbinden met enkel gele stekker EN usb kabel en dan werkt het.

 

Post mag verwijderd worden vermits opgelost, of blijven staan voor toekomstige mensen met dezelfde (of verwante) vragen over dit systeem.

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu van 7 inch naar een 49 inch tv-toestel... dat gaat zwaar ten koste van de resolutie. Ik zie het nu wel groter op de tv, maar absoluut niet scherp meer.:(
Nu was ik aan het denken om het beeld van de 7" tft door te schakelen naar een 15" monitor. Waardoor het beeld wel groter zal zijn en beter zichtbaar en beter van beeldscherpte.
Dan kan ik ook altijd het scherm van de camera's laten opstaan en moet ik niet de tv telkens naar het videokanaal zetten om de beelden van de bewakingscamera's te zien.

Probleem : een computermonitor heeft geen (gele stekker) video in of geen usb ingang.
Dus heb ik via het www wat extra kabeltjes gezocht en (hopelijk) gevonden, welke zou het "wonder"kabeltje zijn denken jullie ? , nml :
1* New VGA to Video TV Out S-Video AV and 3 RCA Female Converter Cable Adapter BE
2* PC/LAPTOP VGA SVGA TO S-Video 3 RCA Composite AV TV Out Converter Adapter CabNL
3* 1080P VGA To HDMI Output HD + USB Audio TV AV HDTV Video Cable Converter Adapter

Zou het met één van deze kabeltjes moeten kunnen lukken of hebben jullie andere oplossingen of manieren om dit op te lossen. :adore:

Ik heb in bijlage van elke kabel ook een foto meegestuurd in dit bericht.

Alvast vriendelijk bedankt.

attachment.jpg

attachment2.jpg

attachment3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het zo terug lees vind ik het zelf al verwarrend :winked:

Mijn vraag is eigenlijk :

Kan ik van dit schermpje (7") met deze uitgangen (mini usb en zwarte stekker passen in het schermpje) zie foto

het beeld op een "losse" pc monitor krijgen ?

En zoja, welke bekabeling, convertors, overgangskables, it-cursussen, ... heb ik hiervoor nodig :D

Want als ik het geheugenkartje uit het kleine schermpje haal en op de laptop bekijk is het beeld erg scherp.

Een televisietoestel zou een oplossing kunnen zijn, vermits wss de nodige aansluitingen, maar de kleinste vind ik eigenlijk nog te groot en ik heb hier nog een pc scherm staan met VGA en DVI.

 

Alvast bedankt :adore:

20170306_104043_resized_thumb_jpg_d0c18fe74d9d603298913f9a5bb71d44.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.