Ga naar inhoud

Windows 10 wil niet meer normaal opstarten


Cargo

Aanbevolen berichten

@porrelaar

 

Bij het schoonmaken van een pc gaat het er om dat je hem niet half maar helemaal schoon maakt, dat lijkt me logisch, ook al wordt dat in een filmpje niet helemaal zo getoond.

Van de drie eerste filmpjes die ik 'bij het zoeken naar...' tegen kwam was het mijn bedoeling DIT filmpje te tonen. Nu blijkt echter dat ik per vergissing de verkeerde link geplaatst heb.

Omdat het in eerste instantie mijn bedoeling was om Cargo een globale indruk te geven van wat het schoonmaken van een pc zo al inhoud en of hij daaruit kan besluiten of hij het zelf aan kan of niet, zal die 'foute' link zijn doel toch wel niet gemist hebben denk ik.

We gaan het weten van zodra Cargo reageert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas nog geen verbetering, probleem is nu hoe krijg ik de kap van de Medion computer eraf. Heb aan de achterkant schroefjes los gemaakt, kap blijft muurvast klem zitten en een component aan de bovenzijde begint los te raken wat niet de bedoeling is. Ik heb de schroefjes er maar weer in gedraaid voordat er nog meer kapot gaat.

 

Misschien de beste oplossing PC weg doen en overstappen op laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een Medion desktop kun je slechts 1 zijpaneel wegnemen. Dat zit inderdaad vast.

Je moet slechts 2 schroefjes verwijderen (zie rood omcirkeld in onderstaande afbeelding.

 

PCH020.jpg.fd6da6c87cc1f5af78176aaf902150b3.jpg

 

Het verwijderbaar paneel is bij een Medion pc herkenbaar aan de kenmerkende handgreep. Trekken aan die handgreep volstaat vaak niet om het paneel los te krijgen. Gebruik als hulpmiddel een platte schroevendraaier en steek die achter de achterrand en wrik zo de plaat los.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de pc voor reparatie weg gebracht en laat de grafische kaart nakijken/vervangen en verder laat ik de pc schoon maken.

 

Als het goed is kan ik hem morgen weer ophalen en kan ik hem weer normaal gebruiken. 

 

In elk geval bedankt voor jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zouden het erg op prijs stellen als je ons na de herstelling even komt vertellen waaraan het probleem te wijten was. Ik vermoed dus van de videokaart of de driver ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.