Ga naar inhoud

Onbekend virus op mijn computer die ik niet kan verwijderen.


Aanbevolen berichten

Hallo Mensen,

 

Ik heb zins kort last een paar aparte fenomenen. Zo kan ik de reCAPTCHA niet zien. Dat is het balkje die je moet aanvinken bij een registratie ´ik ben geen robot´. Ook kan ik de settings van Chrome niet openen want dan crasht Chrome en sluit hij zich van zelf af.(Ik heb Chrome al meerdere malen opnieuw geinstaleerd)  Ook laden Sommige website´s niet en in het algemeen is mijn computer ook trager geworden . Ik heb al veel scanners gebruikt waaronder AVG, Hitmanpro, Malwarebytes, ADW cleaner en Farbar Recovery Scan Tool maar geen een leid tot succes bij het verwijderen van de bedreigende bestanden. Ik heb al vaker Malwarebytes laten scannen, maar telkens komen er bedreigingen uit die weer terug komen. Ik weet niet zeker of dit een virus is maar het is wel heel vervelend

 

Alvast bedankt

 

In de bijlage heb ik mijn log van Malwarebytes toegevoegd en een filmpje van mijn Chrome probleem.

 

 

Malwarebytes log.txt

2017-03-12-1303-17.mp4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik zie twee virusscanners AVG en Microsoft Security Essentials verwijder daar één van want twee virusscanners werken elkaar tegen en vertagen ook zo je pc.
Verwijder ook meteen je oude Java's dat zijn open bronnen voor infectie's verwijder het volgende;
Java 8 Update 101
Java 8 Update 45 (64-bit)
Java 8 Update 45
Spybot - Search & Destroy <===Je gebruikt ook al malwarebytes en die werk beter.

 

Herstart je pc als dat nog niet is gebeurt en installeer de nieuwe Java: https://www.java.com/nl/download/

 


We gaan 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

 

 

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, highhexelaar zei:

Ik heb AVG uitgezet, de oude Java's verwijderd en de nieuwste Java versie gedownload, maar dit heeft niet geholpen.

AVG moet je niet uitzetten maar verwijderen en ook   Spybot - Search & Destroy.

 

 

En voer  Recovery Scan Tool uit zoals ik gevraagd had, voer alles aub uit zoals ik gevraagd had :top:

aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.