Ga naar inhoud

Taalpakket Nederlands voor punBB gezocht


Zoekzoek

Aanbevolen berichten

Beste Forumbezoekers,

Ik heb op internet lang gezocht naar een antwoord maar het nog niet gevonden.
Ik ben een PunBB forum versie 1.4 aan het inrichten. Het meest recente taalpakket Nederlands wat ik kan vinden blijkt alleen geschikt voor PunBB 1.3 - ik heb het geprobeerd te installeren maar dat geeft problemen en is blijkbaar niet compatible. Kan iemand mij vertellen hoe ik aan het juiste taalpakket kom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry, 'k had hem niet geopend.

'k ben nog eens gaan rondkijken en vond één topic waarin iemand vroeg om de Ned versie te uploaden en een mod zei: doen ! , maar ik vond er geen vervolg op.

en voor de rest ben ik het idee aan het krijgen dat er gewoon nog geen Ned. versie van is. Een Franse, Poolse, ... : dat wel (een zestal taalpaketten), maar geen Nederlands...

 

edit: 'k merk juist dat die post van... 2008 is, 't zal dus zeker niet over de 1.4 gegaan zijn...:(

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien stel ik je teleur als ik zeg dat ik dat forum ook al gevonden had en het niets bruikbaars opleverde. Maar omdat ik eerst grondig op internet heb gezocht kwam ik, ten einde raad dus, op jouw forum :-)

aangepast door Zoekzoek
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 forum gebruiker van Punbb had bij de topic nederlands talen pakket het volgende mede gedeeld: 

Re: Making a new Dutch language pack

I've never finished the pack because I didn't use PunBB for the website. A big part of it is ready anyway, so if someone wants to complete it they can contact me.

en dat was niet echt resent; 

2010-06-02 14:47 (edited by Bor 2010-06-02 14:47)

 

heb ik het goed begrepen dat Punbb 1.4 een soort; forum software is??

want kwam wel soort gelijke open source software tegen:  FluxBB is een afsplitsing van PunBB met beschikbaar nl talen pakket.

en: https://www.phpbb.nl/ is volgens google ook zo iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Abstraks,

PunBB is inderdaad forum software. Wat je verder schrijft was mij door lang zoeken op internet al bekend. Ik zal zelf aan de slag moeten met vertalen denk ik. Maar, mijn bezigheden met fora (ik installeerde er een stuk of zes) zijn meer uit interesse dan dat ik zo nodig een forum op wil zetten en daarom wil ik met vertalen wachten. Maar als het ooit zover komt dan weet ik van het opzetten en beheren van een forum alvast het e.e.a. Overigens is mijn beperkte kennis van het Engels vaak een handicap.

aangepast door Zoekzoek
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.