Ga naar inhoud

Zwart scherm met Backlight


bobschaart

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Sinds kort wil mijn laptop niet meer starten.

wanneer ik de powerknop indruk gaat de laptop gewoon aan: de fan gaat draaien, toetsenbordlichten gaan aan en power licht gaat aan (geen knipperende lichten!).

De backlight van het scherm gaat ook aan en voor de rest gebeurt er niets... (wanneer je het scherm dichtklapt reageert de backlight erop en gaat uit, en weer aan bij openen zoals normaal)

Ik heb al overal rondgezocht maar niets blijkt te helpen. ik heb ook al elke keer een scherm eraan gehangen maar geen output.

wanneer ik net na het starten op escape druk gaat het scherm even uit en weer aan er dan gebeurt er weer niets.

Ook heb ik al geprobeerd de ram eruit te halen en er weer anders in te doen. de batterij van het moederbord eruit en erin. Niets helpt.

Ik heb ook tijdens het starten de windows key en de B key ingedrukt gehouden. Dan komt er geen backlight zoals HP zegt alleen gebeurt er voor de rest weer niets.

De laptop heeft het altijd prima gedaan tot laatst, het scherm begon zwarte kleuren rood te maken. maar wanneer je hem aan een ander scherm aansloot was er daarop weer normaal beeld.

Het rare is dat hij helemaal niet meer windows in boot of wat dan ook. haal je de hdd eruit gebeurt er niets, geen bios scherm te zien niks! Ik weet zeker dat hij niet achter de schermen windows laad want de vingerscanner die erop zit bevat een lampje dat gaat knipperen bij het inlogscherm. en daarnaast toont het hdd-lampje geen activiteit.

 

help help help!

alvast bedankt voor jullie tijd!

 

mijn laptop betreft een HP pavilion DV7 4180-sd

het moederbord is een Hewlett-Packard 144B

Ik heb er 4 gb extra ram bij gepropt wat altijd goed zijn werk heeft gedaan.

en de hdd omgewisseld voor een ssd die ook altijd zijn werk prima gedaan heeft.

ik run windows 7 64bit waar de laptop voor gemaakt is en het os was voor het falen min of meer kaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.