Ga naar inhoud

na slaapstand vraagt laptop weer wachtwoord na herinstallatie windows 10


Gast

Aanbevolen berichten

Na stom vergrendelingscherm vraagt laptop ook iedere keer terug wachtwoord ondanks locaal account, uitvinken bij accountbeheer en netzplitwz (of zoiets) :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps:blush:, sorry, dit was de instelling die ik over het hoofd heb gezien. Voor het overige was alles geregeld om geen wachtwoord te vragen. Bij deze nog maar eens hartelijk dank voor de hulp. Wat het vergrendelingsscherm betreft had ik het op de manier gedaan zoals je inderdaad al eens beschreven had, maar, dit werkte bij mij niet meer, en blijkbaar is dit een probleem dat zich nog voordoet na 'verjaardagsupdate ' windows. Het rare is nu dat ikzelf hier in feite geen last meer van heb aangezien laptop nu na slaapstand dit scherm niet meer vertoont maar gewoon waar ik gebleven was na sessie omdat hij nadien geen wachtwoord meer moet vragen. Enkel bij opstarten laptop krijg ik nog na eerst windows embleem een foto tijdelijk te zien in plaats van het het klassieke blauwe scherm zeg maar met 'Welkom Rene'. Dit maakt eigenlijk niet veel uit. Zie in bijlage de instelling die ik al had gemaakt maar waar het probleem zich ondanks toch bleef bij voordoen voordat ik Uw hulp vroeg. En waar het pc leek blijkbaar een gekend probleem was maar waar je heel wat moet voor doen. Enfin, wat mij betreft probleem opgelost waarvoor nogmaals dank:top:

Screen Shot 03-18-17 at 10.13 AM.PNG

PCLeek _ Windows 10 Het vergrendelingsscherm uitschakelen (verjaardag update!).htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.