Ga naar inhoud

Popup venster geven als datum verstreken is


rickleusink

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Voor het werk ben ik bezig met digitalisering van ons bedrijf. Ik ben bijna klaar, maar loop nog tegen het volgende aan:

 

Als een datum is verlopen, dan kleurt de cel rood.

Ik zou hierbij graag ook een popup venster willen krijgen, met alle data die verlopen zijn.

Op internet kan ik verder niets vinden hierover.

 

Hoor graag van jullie.

 

Vriendelijke groet,

Rick Leusink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Op internet kan ik verder niets vinden hierover.

Welke zoekopdracht heb je gebruikt?

Als je op internet als zoekopdracht invoert: "Excel gekleurde cellen tellen", dan verschijnen er minstens 100 pagina's met informatie daarover. Dus goed gezocht heb je niet.

Om wat concreter op je vraag in te gaan: voor een oplossing inExcel ontkom je niet aan vba-code. En verder hangt het er vanaf HOE de cellen gekleurd zijn: als het via voorwaardelijke opmaak is (wat waarschijnlijk het geval is), dan is het heel wat lastiger dan wanneer gewoon een achtergrondkleur is toegevoegd. Zonder de indeling van je document te kennen (of best nog het document zelf) is er niet veel zinnigs over te zeggen.

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.