Ga naar inhoud

CyberlinkPowerRecover blijft hangen


Pachapatoe

Aanbevolen berichten

Dag ieder,

Spoiler

 

Ik wou w8 terug naar fabrieksinstellingen zetten  met F11  Cyb.Pow.,dat geinstalleerd is.

Normaal duurt dit 22 min.

Momenteel blijft hij hangen bij initialiseren.

Na 2 uur nog geen vooruitgang

Op de vooruitgangsbalk is niets van groene kleur te zien ,nl vooruitgang

Wie kan mij helpen zodanig dat ik weer verder kan

Nadien zet ik weer met Micosoft creation  Tool W10  erop

 

Besten  dank

DSCN0708.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je die weg gebruiken?

Haal met media creation tool (snelst werken met usb op usb3-poort) gewoon de installatie van windows 10 op,

dan in verkenner de exe in gang zetten en kiezen voor een install met behoud van instellingen. (want ik vermoed dat je geen clean install wil)

Achteraf je systeem de nodige tijd geven om updates binnen te halen, en je kan voor alle zekerheid vooraf een kloon, backup van je systeemschijf maken.

 

Maareuh.. wat is de bedoeling van heel het gebeuren? (van wat je van plan was: terugzetten en dan win 10 er terug op) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag beste,

Aangezien mijn pc zeer traag opstart ,2min ,wilde ik terug naar fabrieksinstellingen gaan.

Aangezien het een oem versie met w8  komt hij met F11 ,terug naar de begintoestand.

Daarna w10  met MicrosoftCreation tool.

Maar hij blijft haperen bij het begin van de operatie.,tot 4 uur.,dan maar afgezet.

Met deze info proberen we het eens.

Beste dankvoor de info.

Gtjes

Patoe

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.