Ga naar inhoud

System Restore in Windows 10 werkt niet meer


james48

Aanbevolen berichten

Beste Droske, ik wil even vragen of het invoeren van de gegevens hieronder misschien effect kunnen hebben op de stabiliteit van Flight Simulator

Het vliegen in FSX-SE gaat goed totdat ik Top of Descent nader, en dan wordt telkens de Auto Pilot uitgeschakeld, ik kan nergens iets vinden en daarom wil ik even weten of er ergens een Path veranderd zou kunnen zijn, dit omdat RENAME hierin gebruikt wordt?

 

Groet, James 48

 

Optie 1:  Hernoem de map WindowsApps  in Veilige modus.

 

S  Start op in de Veilige modus.

    Klik met de rechter muisknop op Start en kies kies Opdrachtprompt (Administrator)

2  Type achtereenvolgens onderstaande commanda’s, telkens gevolgd door Enter. Let daarbij goed op de spatie’s!

cd C:\Program Files

 

takeown /f WindowsApps /r /d Y

 

icacls WindowsApps /grant “%USERDOMAIN%\%USERNAME%”:(F) /t

 

attrib WindowsApps –h

 

rename WindowsApps WindowsApps.old

 

3 Start opnieuw op in Windows.

4 Voer systeemherstel uit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 weken geleden de nieuwe Boeing 747-400 V3 aangeschaft, waarschijnlijk zit er toch nog ergens een Bug in de software van dit vliegtuig?!

Ik heb zojuist de zelfde vlucht met de Boeing 777-200ER/F gemaakt en nu heb ik wel een perfecte landing kunnen maken, dus zit het probleem zeker niet

in aanpassing die we gemaakt hebben, en wordt het ook niet door FSX-SE veroorzaakt, maar waarschijnlijk aan het nieuwe vliegtuig. :(

 

James 48

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.