Ga naar inhoud

Laptop is heel traag


jankeanja

Aanbevolen berichten

Hallo,

Het gaat niet helemaal goed.

Ik open Autoruns.exe (de 2de van boven). Ik zie dan een hele lijst. Een paar kan ik er vinden, de meesten niet. Soms klopt de tijd en een deel van de beschrijving. Maar de hele zin klopt dan niet met hetgeen u heeft opgegeven.

Wat nu?

Autoruns.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

In uw bericht geplaatst op 4 april 2017 om 11:52 hebt u een log (geproduceerd door Autoruns) geplaatst genaamd LAPTOP-TERHHKCA.txt.
Als u autoruns64.exe zou u deze regels moeten zien; het log welke u zelf geplaatst heeft, geeft dit immers aan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dorado,

Heb nagenoeg alles weggehaald wat je had aangegeven.

De volgenden kon ik niet vinden:

 

"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects"      ""            ""            ""                "5-12-2016 13:21"            ""

+ "AVG Web TuneUp"            "AVG Web TuneUp.dll"               "AVG"  "c:\program files\avg web tuneup\4.3.7.452\avg web tuneup.dll" "14-9-2014 13:13"            ""

 

"HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects"    ""                ""            ""            "5-12-2016 13:21"            ""

+ "AVG Web TuneUp"            "AVG Web TuneUp.dll"               "AVG"  "c:\program files (x86)\avg web tuneup\4.3.7.452\avg web tuneup.dll" "22-1-2017 16:56"            ""

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het volgende:

    Download de portable (of installer) versie van 51a75cb870d4d-icon1348083463.jpgWindows Repair Free/Pro naar je bureaublad.
    Klik op Reboot to Safe Mode

    Start Windows Repair Free/Pro opnieuw.
    Klik op het tabblad Step 4:Optional (System File Check).
    Klik op Do It.

    Klik vervolgens op Step 5: Backup.
    Maak een registerbackup en een systeemherstelpunt.

    Klik dan op het tabblad Repairs.

    Vink de volgende onderdelen aan:
    01 - Reset Registry Permissions
    03 - Reset Service Permissions
    04 - Register System Files
    05 - Repair WMI
    10 - Remove Policies Set By Infections
    14 - Remove Temp Files
    26 - Restore Important Windows Services
    27 - Set Windows Services To Default Startup
    33 - Repair Performance Counters

    Klik op Restart/Shutdown System.
    Restart SystemStart Repairs.

    Doe dit wanneer je System File Check uitgevoerd hebt:
    Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
    Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
    In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log>%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt & start notepad "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
    Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
    Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
    Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het volgende heb ik ingevoerd bij de opdrachtpromt als administrator.

 

findstr /c:"[SR]"%windir%\Logs\CBS\CBS.log> %userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt&startnotepad"%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt"

 

Ik krijg dan op het bureaublad bestandje: sfcdetails.txt, maar krijg de indruk dat er niets in staat.

 

 

sfcdetails.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Graag wil ik deze discussie nog even openen. Op mijn bureaublad staat het icoon Repair_Windows.exe. Ik krijg dat ding met geen mogelijkheid verwijderd. Eerst kreeg ik de boodschap dat hij in gebruik is. Als ik er nu met mijn rechtermuisknop op ga staan, valt mijn buraublad weg en wordt alles wit.

Wat moet ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.