Ga naar inhoud

[OPGELOST] Incredimail


Vicky

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben hier nieuw dus ben nog beetje aant uitzoeken hoe ik hier moet posten.

Ben hier terecht gekomen omdat ik uren op zoek ben naar oplossing voor volgend probleem :

Mijn incredimail wil plots niet meer openen, ik krijg als melding :

fatale error : file 15 missing

Ik kan incredimail absoluut niet meer openen, maar ik heb daar mails in staan van mij en mijn mama die vorig jaar overleden is, ik ben radeloos, ik wil echt deze emails terug.

ik heb dan Outlook Express terug geopend, maar mijn account (heb 2 jaar terug alles van Outlook naar incredimail geimporteerd) werkt niet meer, de mails die nog in outlook staan zijn niet meer te lezen (enkel de titels), heb mijn instellingen nagekeken en die kloppen allemaal.

Dus incredimail opent niet meer, en Outlook werkt niet meer, wat moet ik doen aub ?

Momenteel haal ik de mails op rechtstreeks van de server van mijn broer vanwaar ik mijn emailadres heb. Ben een leek wat betreft dit allemaal.

Kan iemand mij helpen aub ??????

Ik zou u niet genoeg kunnen bedanken!

Groetjes

Vicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u voor uw reactie !

Ondertussen heb ik ook reactie gekregen van Incredimail support, zij zeggen hetvolgende :

I'd like you to download the full setup file for IncrediMail and see if that solves the problem.

Please click here, download and install IncrediMail

Heb dit gedaan en probleem is opgelost, dus hierbij de link voor als er iemand hetzelfde probleem ondervindt.

Bedankt !

Vicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.