Ga naar inhoud

Foto's importeren gaat niet meer.


Shivas

Aanbevolen berichten

Ben pas nieuw op het forum daar ik problemen heb met het importeren van foto's via mijn digitale camera naar de verkenner

wat eerst wel altijd ging. Sinds enkele weken krijg ik steeds deze melding te zien "Photo Gallery Acquisition Wizard werkt niet meer"

Heb al meerdere dingen geprobeerd w.o de foto galerie verwijderd en weer geupload. Via configuratiescherm, hardware en geluiden,

automatisch afspelen hier vink ik dan Automatisch afspelen voor alle media en apparaten gebruiker aan; Vervolgens zet ik bij verwisselbaar station

Map en bestanden weergeven (Verkenner) aan en cameraopslag Geheugenkaart Altijd vragen aan; dan krijg ik de weergave dat d camera niet kan gevonden worden

vink ik dan Photos en video's importeren (photo gallery) krijg ik steeds deze melding Photo Gallery Acquisition Wizard werkt niet meer.

Vind dit enorm vervelend daar ik steeds veel foto's van mijn camera moet importeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan eerst de usb poorten resetten.

 

Koppel alle usb apparaten los.

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden en de poorten worden geïnitialiseerd.

Sluit daarna eerst de camera aan en controleer of het nu correct werkt.

Sluit daarna de andere usb apparaten weer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.