Ga naar inhoud
Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
 
Nieuwe Layout
De PC Helpforum heeft een nieuw thema/layout sinds 23 augustus. Meer info.

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.



    Aanbevolen berichten

    excuses als dit eerder gevraagd was... 

     

    ik heb een hotmail adres dat ik niet zo vaak gebruik en heb het verkeerde paswoord ingedrukt en nu geblokkeerd is.

     

    toen verscheen mn huisnr voor een code; maar er werd niet gebeld toen ik aanvinkte om te bellen (achteraf heb ik nog een paar keer geprobeerd maar er wordt niet gebeld.. het is geen mobiel nr dus sms je met de code opsturen lukt niet)

     

    ik heb tot 3 keer toe mn gegevens en recente email verkeer dat ik dach tte herinneren opgestuurd.. zonder resultaat.

     

    valt dit nog te redden op 1 of andere manier?  dit is een acount dat ouder dan 10 jaar is, en geen idee of ik toen zelf juiste geboortedatum indrukte of wat mn "favorite fictional character" is. dingen die je niet bij stil staat tot je het nodig hebt en je wachtwoord vergeten bent :( 

     

    is de service telefonisch te bereiken op 1 of andere manier? ik belde maar ze leiden direct naar de pagina die ik telkens online zie.

     

    ik zie nochtans dat mn telnr destijds goed ingevuld is 09*****65...

     

    bedankt voor wie zou kunnen helpen...

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    milemarker    0
  • Topicstarter
  • Hoi,

     

    dank je wel... de telefonische dienst verwijst me telkens door naar dezelfde internetpagina...

     

    weken later en ik zit nog steeds vast.

     

    ter bewijs dat dit mijn account is weet ik dit nog:

     

    een oude paswoord 

     

    het staat nog steeds op mijn voor en achternaam

     

    en blijkbaar heb ik het telefoonnr een cijfer per ongeluk vergeten in te voeren... het telefoonnummer klopt dus maar ik zie dat er een cijfertje teveel staat...

     

    is er een mogelijkheid om microsoft iemand aan de lijn te hebben....  ? 

     

    ik weet dat het mn eigen fout is om mn nieuw paswoord te vergeten, en een cijfertje verkeerd in te vullen bij het inschrijven meer dan tien jaar terug. maar ik kan dit account echt niet kwijt geraken...

     

    bedankt voor wie kan helpen!

     

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    milemarker    0
  • Topicstarter
  • spijtig genoeg eindig ik bij dezelfde vragen/instructies die bij de standaard procedure zitten, en werd ik weer geweigerd

     

    nog een bewijs dat mn account niet overgenomen is , het IP adres is nog steeds hetzelfde als toen mn hotmail gecreeerd werd...
     

    microsoft is telefonisch niet te bereiken? of via post misschien? of een email adres ...?

     

    dank.. 

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
    1 uur geleden, milemarker zei:

    microsoft is telefonisch niet te bereiken?

     

    Die gegevens staan toch al in mijn eerste antwoord.

     

    Ter verduidelijking hier nog eens :

     

    Voor België : http://www.wittegids.be/q/name/telephone/025033113/?customerType=ALL

     

    Voor Nederland : https://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t2919463/schiphol/microsoft-b.v./

     

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    milemarker    0
  • Topicstarter
  • Geplaatst: (aangepast)

    gebeld... maar is automatisch berichten. die je uiteindelijk naar dezelfde link leiden als je online jouw account probeert te herstellen.

     

    je krijgt niemand persoonlijk aan de telefoon ..

    aangepast door milemarker

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
    milemarker    0
  • Topicstarter
  • dank je! "

    Microsoft Answer Desk is nu gesloten.
    * De tijden hierboven zijn in uw tijdzone"
     
    neem aan dat ze amerikaanse tijden gebruiken... ik probeer het later nog eens!

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
    milemarker    0
  • Topicstarter
  • ik heb blijkbaar toch het juiste paswoord ingegeven... en gehackt.

     

    ik zie nu dat er op ebay een "playstation gift sleutel" van 469,50€ dat gekocht werd op 3 mei via mn paypal account dat gekoppeld is aan m'n ebay account.

     

    gebruikers hebben via dat account dat ik gebruik voor ebay dat ding gekocht (dat niet geleverd werd, leverlingstijd staat 4 mei, een dag later vanuit Londen.). 

     

    ik heb ebay al gecontacteerd maar ik vrees dat ze me via dat email adres  dan gaan contacteren... ik heb hen gevraagd me  via een ander email adres te contacteren..

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Maak een account aan of log in om te reageren

    Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

    Account aanmaken

    Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

    Registreer een nieuwe account

    Inloggen

    Heb je reeds een account? Log hier in.

    Nu inloggen


    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×