Ga naar inhoud

hotmail geblokkeerd


Aanbevolen berichten

excuses als dit eerder gevraagd was... 

 

ik heb een hotmail adres dat ik niet zo vaak gebruik en heb het verkeerde paswoord ingedrukt en nu geblokkeerd is.

 

toen verscheen mn huisnr voor een code; maar er werd niet gebeld toen ik aanvinkte om te bellen (achteraf heb ik nog een paar keer geprobeerd maar er wordt niet gebeld.. het is geen mobiel nr dus sms je met de code opsturen lukt niet)

 

ik heb tot 3 keer toe mn gegevens en recente email verkeer dat ik dach tte herinneren opgestuurd.. zonder resultaat.

 

valt dit nog te redden op 1 of andere manier?  dit is een acount dat ouder dan 10 jaar is, en geen idee of ik toen zelf juiste geboortedatum indrukte of wat mn "favorite fictional character" is. dingen die je niet bij stil staat tot je het nodig hebt en je wachtwoord vergeten bent :( 

 

is de service telefonisch te bereiken op 1 of andere manier? ik belde maar ze leiden direct naar de pagina die ik telkens online zie.

 

ik zie nochtans dat mn telnr destijds goed ingevuld is 09*****65...

 

bedankt voor wie zou kunnen helpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hoi,

 

dank je wel... de telefonische dienst verwijst me telkens door naar dezelfde internetpagina...

 

weken later en ik zit nog steeds vast.

 

ter bewijs dat dit mijn account is weet ik dit nog:

 

een oude paswoord 

 

het staat nog steeds op mijn voor en achternaam

 

en blijkbaar heb ik het telefoonnr een cijfer per ongeluk vergeten in te voeren... het telefoonnummer klopt dus maar ik zie dat er een cijfertje teveel staat...

 

is er een mogelijkheid om microsoft iemand aan de lijn te hebben....  ? 

 

ik weet dat het mn eigen fout is om mn nieuw paswoord te vergeten, en een cijfertje verkeerd in te vullen bij het inschrijven meer dan tien jaar terug. maar ik kan dit account echt niet kwijt geraken...

 

bedankt voor wie kan helpen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

spijtig genoeg eindig ik bij dezelfde vragen/instructies die bij de standaard procedure zitten, en werd ik weer geweigerd

 

nog een bewijs dat mn account niet overgenomen is , het IP adres is nog steeds hetzelfde als toen mn hotmail gecreeerd werd...
 

microsoft is telefonisch niet te bereiken? of via post misschien? of een email adres ...?

 

dank.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, milemarker zei:

microsoft is telefonisch niet te bereiken?

 

Die gegevens staan toch al in mijn eerste antwoord.

 

Ter verduidelijking hier nog eens :

 

Voor België : http://www.wittegids.be/q/name/telephone/025033113/?customerType=ALL

 

Voor Nederland : https://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t2919463/schiphol/microsoft-b.v./

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb blijkbaar toch het juiste paswoord ingegeven... en gehackt.

 

ik zie nu dat er op ebay een "playstation gift sleutel" van 469,50€ dat gekocht werd op 3 mei via mn paypal account dat gekoppeld is aan m'n ebay account.

 

gebruikers hebben via dat account dat ik gebruik voor ebay dat ding gekocht (dat niet geleverd werd, leverlingstijd staat 4 mei, een dag later vanuit Londen.). 

 

ik heb ebay al gecontacteerd maar ik vrees dat ze me via dat email adres  dan gaan contacteren... ik heb hen gevraagd me  via een ander email adres te contacteren..

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.