Ga naar inhoud

Chrome: "je verbinding is niet privé" bij https


coojac

Aanbevolen berichten

Je geeft wel erg weinig informatie hier.

Met enkel een foutmelding kunnen we niet veel aanvangen maar ik vrees dat we er ook niets aan kunnen veranderen.

 

Deze foutmelding geeft aan dat het certificaat een zwak algoritme gebruikt voor de beveiliging van de site.

Het is aan de site eigenaar of beheerder om dit op te lossen door een nieuw certificaat te installeren dat wel een veilig algoritme gebruikt.

Als bezoeker van de site heb je daar geen enkele invloed op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja sorry, computer werkt nog op Windows 7. Kon niet overstappen naar Windows 10 omdat netwerkkaart(Acer-laptop) niet compatibel was. Het probleem doet zich enkel voor met Chrome bij HTTPS websites zoals Google, Facebook... Ik was al gaan zoeken op internet, en inderdaad er is weinig aan te doen. Alleen vreemd dat het probleem zich voordoet bij de meest gebruikte browser, want IE of Firefox hebben geen probleem. De meesten laten Chrome links liggen en stappen over naar Firefox. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, coojac zei:

Het probleem doet zich enkel voor met Chrome bij HTTPS websites zoals Google, Facebook..

Doet het probleem zich voor bij alle HTTPS sites of slechts bij enkele?

Krijg je de fout ook als je hier naar het forum surft?

 

 

13 uren geleden, coojac zei:

Alleen vreemd dat het probleem zich voordoet bij de meest gebruikte browser, want IE of Firefox hebben geen probleem. De meesten laten Chrome links liggen en stappen over naar Firefox. 

Ik stel voor om ook (tijdelijk) over te stappen op Firefox.

Chrome zal waarschijnlijk nog met een update komen die dit "probleem" oplost maar het is niet te voorspellen wanneer dat zal zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.