Ga naar inhoud

Verlengsnoer Koptelefoon?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ! 

 

Ik heb even een (waarschijnlijk simpele) vraag. Ik heb onlangs een headset met microfoon gekocht met een te korte kabel naar de computer. Op de headset zitten 2 plugjes (de groene (audio) en roze (microfoon). Dus ik heb gezocht naar een verlengsnoer met aan de ene kant 2 in-poorten voor groen en roze en aan de andere kant weer een groene en roze plug. Mijn computer heeft namelijk aan de voorkant ook de groene en roze ingangen. De audio-ingang aan de achterkant kan ik niet gebruiken want daar zit de versterker op aangesloten. 

 

Ik kan dat soort kabeltje alleen niet vinden. Wat voor verlengsnoer kan ik gebruiken? 

 

(mocht het nodig zijn, denk het niet, maar het gaat om deze headset: https://www.alternate.nl/Sharkoon/Rush-ER1-Gaming-Stereo-Headset/html/product/1121352 )

 

Bij voorbaat dank, 

Kittencandy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem dan contact op met alternate of met de winkel waar u de headset hebt gekocht, en vraag welke verlengkabel u kan gebruiken.

 

6 uren geleden, Kittencandy zei:

Mijn computer heeft namelijk aan de voorkant ook de groene en roze ingangen. De audio-ingang aan de achterkant kan ik niet gebruiken want daar zit de versterker op aangesloten. 

 

Houd rekening mee met:  het is mogelijk dat de audio-ingang aan de voorkant niet aangesloten is.

Door middel van een jumpertje kan geswitcht worden, of de audio-ingang aan de voorkant of de audio-ingang aan de achterkant wordt geactiveerd.

De audio-ingang aan de achterkant heeft u al ingebruikt voor  de versterker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.